de grote dag van Susan en Matt - Reisverslag uit Manzanita, Verenigde Staten van Madelon Pelt - WaarBenJij.nu de grote dag van Susan en Matt - Reisverslag uit Manzanita, Verenigde Staten van Madelon Pelt - WaarBenJij.nu

de grote dag van Susan en Matt

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

23 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Manzanita

Het is zaterdagmorgen, vandaag is de grote dag: vandaag trouwen Matt en Susan op het strand in Manzanita - Oregon. De weersvoorspelling is gunstig, het beloofd een mooie zonnige dag te worden.  We hebben heerlijk geslapen in onze prachtige kamer in the beachhouse. Jasper is nog niet geheel opgeknapt maar de koorts is tot nu toe weggebleven. Wel heeft hij nog vreselijke keelpijn.
Matt en Lena hebben een heerlijk ontbijt gemaakt en nadat een ieder zijn buik vol heeft gegeten heeft hij /zij nog even tijd om te doen wat ie wil.
Ik ben samen met Tirza meegegaan met Martin, Heleen, Martijn, Hugo en Toos en we hebben een hike gemaakt naar de Neah-Kah-Nie mountain. Was wel grappig we zaten met zijn zevenen opgekropt in een Ford Focus maar gelukkig duurde de rit naar de berg maar een minuut of 10.
Tijdens de rit reden we nog door de Mainstreet van Manzanita waar vorige week vrijdag een tornado heeft huisgehouden. Vreselijk hoe sommige huizen totaal geruineerd zijn.
De hike was mooi, en af en toe slippery. Het was een hele klim naar boven, al zijn we niet helemaal boven gekomem omdat de hike toch langer was als we dachten en we hadden nog een bruiloft waar we op tijd moesten zijn.
Nadat we weer thuis waren en onze feestkleding hadden aangetrokken vertrokken we naar het strand waar de trouwceremonie zou plaats vinden.
Het zag er heel gezellig uit met mooie bloemen en kleden. Alle familie stond te wachten en daar kwam Susan zo uit de duinen. Tirza was samen met Casey en Mariposa bloemenmeisje en ze heeft haar taak goed uitgevoerd. De zus van Matt heeft Matt en Susan getrouwd en had een mooie speech.
Het was mooi om deze ceremonie mee te maken en fijn om bij deze bijzondere dag aanwezig te zijn.
Na het trouwen volgde nog een fotosessie op het strand. Jasper was de fotograaf en heeft heel wat mooie foto's gemaakt.
Als eten stond er een heerlijke Mexicaanse maaltijd voor ons klaar waar we heerlijk van gegeten hebben.
Het was een mooie dag....... ik kijk er met een glimlach op terug. Fijn dat de hele familie aanwezig kon zijn.

• 24 Oktober 2016 - 00:38

Chantal:

Wat fijn dat jullie genoten hebben!!!!