aan al het goede komt een eind - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Madelon Pelt - WaarBenJij.nu aan al het goede komt een eind - Reisverslag uit Portland, Verenigde Staten van Madelon Pelt - WaarBenJij.nu

aan al het goede komt een eind

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

24 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Portland

Het is zondagochtend 23 oktober, vandaag is de echte laatste vakantiedag en vertrekken we uit Manzanita naar Portland.  We hebben er  geweldig weekend doorgebracht in het beachhuis met onze familie en de familie van Matt. Wat een heerlijke vakantie was dit, zo leuk om met zijn allen in Amerika te zijn en zo super dat we allemaal aanwezig waren bij Matt en Susans wedding. Gisterenavond zijn de eerste familieleden vertrokken en deze morgen druppelde de laatste ook weer weg richting huis. We maken nog een laatste wandeling op het strand met Matt, Susan, Casey, Lena, Wyatt en Toos en de hond Sasha en rond een uur of 11 nemen we afscheid van hen. Afscheid nemen is niet leuk maar onoverkomelijk.  Jasper voelt zich nog steeds beroerd en heeft een fikse keelontsteking maar de koorts is gelukkig niet teruggekomen.
We rijden nog even door de mainstreet van Manzanita waar de gevolgen van de tornado die hier vorige week was goed zichtbaar waren. Vreselijk gewoon.
Onderweg zijn we gaan lunchen bij een wegrestaurant genaamd Camp 18 en daar kwamen we Matt zijn opa en oma en oom en tante nog tegen.
Rond drieen vonden we ons airport hotel en nadat we ingecheckt waren en de koffers hadden uitgeladen zijn we richting Airport gereden om onze rental car weer terug te brengen.  Nadat we dat gedaan hadden hebben we de hotelshuttle genomen en zijn we weer richting hotel gegaan. Daar aangekomen zaten de oom, tante en opa en oma van Matt in de lobby - zo grappig.
Jasper is nog even gaan liggen en ik ben de koffers een beetje gaan herindelen en heb met Tirza een spelletje gedaan. Rond half 6 zijn we wat gaan eten bij de Burger King en nu zit ik nog wat te spelen op mijn telefoon en tab. Jasper ligt weer op bed en Tirs en kruipen er zo ook in want de wekker gaat vroeg (6 uur) en de reis zal ook weer vermoeiend zijn.
Zie er nu alweer tegenop......dat wordt zo weer een jetlag  ...