On our way to Manzanita (Oregon coast) - Reisverslag uit Manzanita, Verenigde Staten van Madelon Pelt - WaarBenJij.nu On our way to Manzanita (Oregon coast) - Reisverslag uit Manzanita, Verenigde Staten van Madelon Pelt - WaarBenJij.nu

On our way to Manzanita (Oregon coast)

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

22 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Manzanita

Het is vrijdagochtend onze laatste nacht in Hotel Westcliff Lodge zit erop. Even de koffers inpakken en dan Tirza op halen bij Susan en Matt thuis waar zij heeft gelogeerd. Jasper voelde zich gisterenavond toen we thuis kwamen hondsberoerd: hij had het ijskoud en rilde helemaal maar nu lijkt het iets beter te gaan. Vandaag hebben we een 3 uur durende autorit voor de boeg naar de Oregon Coast. We gaan naar Manzanita waar een groot strandhuis is gehuurd waar de familie van Matt en onze familie allemaal verblijft.  De rit was lang, bij Portland was het weer een chaos op de weg en nadat we langs Portland waren hebben we zeker een uur lang door het bos gereden. We hadden ondertussen alledrie behoorlijk veel honger maarja in het bos heb je hier geen restaurants.
Toen we het bos uitreden kwamen we eindelijk in een klein plaatsje en hebben we bij Elderbery Inn wat gegeten. Ik een groenteburger met union rings en Jasper en Tirza fish and chips.
We hadden nog een uurtje te gaan toen en het laatste gedeelte van de rit vond ik helemaal niets. Ik ben gek op achtbanen, maar deze achtbaan (kringelweg door het bos) duurde zeker een half uur. De ene scherpe bocht na de andere en behoorlijke hoogteverschillen.
Rond kwart voor 3 kwamen we dan eindelijk in Manzanita aan en Jasper begon zich weer hondsberoerd te voelen.
Wij waren als eerste bij het beachhuis en Jasper heeft toen nog even in de auto geslapen.  Susan en de kids volgde toen en toen konden we het huis in: wat een prachtig huis zeg!!!! Met een hottub, een gameroom, een theatre niet normaal meer. Wij kregen een onwijs mooie kamer toegewezen en daar heeft Jasper meteen gebruik van gemaakt. Langzaam aan druppelden er allemaal familieleden binnen en vond ieder de kamer waarin Susan en Matt hen hadden ingedeeld.
Met Jasper ging het nog steeds niet goed en hij voelde ook erg warm aan, hij is toen zijn temperatuur op gaan meten en bleek 39.7 graden koorts te hebben. Dan maar even in bed blijven want dit wil je niet bij de trouwerij hebben.
Ondertussen hebben wij een heerlijke kip kerrie maaltijd gegeten en een beetje gepraat met iedereen en kennis gemaakt.
Ik heb me ook goed vermaakt in de gameroom en heel wat potjes tafelvoetbal en basketbal gespeeld.
Ik heb ook nog in de hottub gelegen :-)
Jasper zijn koorts was wat gezakt en hij is er toen ook nog heel even uit geweest om kennis te maken. Er was buiten nog een groot kampvuur gemaakt maar rond 22.15 uur gingen bij ons de luiken dicht.
Op naar de trouwerij morgen....

• 23 Oktober 2016 - 01:04

Laura:

Jeetje meis, wat ontzettend vervelend voor jasper! Dat is niet leuk tijdens een vakantie en al helemaal niet voor een bruiloft. Hoop dat hij zich beter blijft voelen.

• 24 Oktober 2016 - 00:33

Chantal:

Fijn dat jullie er zijn! Hoop dat Jasper zich snel weer beter voelt❤️