een heerlijke zonnige herfstdag - Reisverslag uit Hood River, Verenigde Staten van Madelon Pelt - WaarBenJij.nu een heerlijke zonnige herfstdag - Reisverslag uit Hood River, Verenigde Staten van Madelon Pelt - WaarBenJij.nu

een heerlijke zonnige herfstdag

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

20 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Hood River

Woensdag 19 oktober, het is een mooie zonnige herfstdag en vandaag hebben we afgesproken om met Matt en Susan te gaan ontbijten in down town Hood River. We ontmoeten elkaar bij Betty's Place en nuttigen daar een heerlijke maaltijd: uiteraard heb ik weer veel te veel besteld (ja alle maaltijden zijn dus echt huge) en krijg een doggybag met mijn leftovers mee.
We hebben besloten om vandaag een river cruise met zijn drietjes te maken over de Colombia River met de Columbia Gorge Sternwheeler. Deze cruise start in Cacade Locks en we hebben een 2 uur durende cruise over de Rivier gemaakt van de Bonneville dam totaan Hood River.  Tirza heeft zelfs ruim een half uur het roer over mogen nemen van de kapitein en besloot om later kapitein te gaan worden van een radarboot. Nadat ik haar vertelde dat je in Nederland geen radarboten hebt zei ze: dan verhuis ik toch gewoon naar Amerika....
Na onze boottocht zijn we naar de Bonneville Dam gereden en hebben we daar gekeken naar de fishladders.
Tegen het eind van de middag nog een bezoek gebracht aan de Walmart, want een bezoek aan Amerika is niet compleet zonder een bezoek aan de Walmart (we gingen er niet met lege handen weg hihi).
Om half 5 hadden we bij Susan en Matt afgesproken om met zijn allen op de foto te gaan en nadat dat gebeurt was zijn we rond half 7 een restaurantje gaan opzoeken met zijn drietjes. We hebben een heerlijk restaurant gevonden: the Subterrean Steakhouse en met volle buiken zijn we weer richting ons hotel vertrokken - nu bedenken wat we morgen allemaal eens gaan doen....