Maandag in Portland/Woodburn - Reisverslag uit Woodburn, Verenigde Staten van Madelon Pelt - WaarBenJij.nu Maandag in Portland/Woodburn - Reisverslag uit Woodburn, Verenigde Staten van Madelon Pelt - WaarBenJij.nu

Maandag in Portland/Woodburn

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

18 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Woodburn

Maandagmorgen..... of eigenlijk maandagnacht.  Tirs en ik zijn klaarwakker. We hebben heerlijk geslapen en zij is nu met haar tablet in de weer terwijl ik dit reisverslag typ.
Nadat ik dat gedaan heb ga ik me douchen en daarna nog wat op mijn tab spelen en facebooken.
Om 8 uur wordt Jasper ook wakker en nadat hij zich gereed heeft gemaakt gaan we wat ontbijten in de hotellobby: lekker waffels.
Het zou weer een regenachtige dag worden maar toch besluiten we om naar de Oregon Zoo te gaan.
Wat een prachtige dierentuin is dit zeg. Het blijft zo goed als droog en de dierentuin is zo goed als uitgestorven omdat het een gewone maandagochtend is en geen schoolvakantie. De dierentuin heeft prachtige hoogteverschillen en de dieren hebben ook relatief veel ruimte.
We hebben er ook ruim 8.5 km gelopen.
Na de dierentuin zijn we naar het Childrens Museum geweest wat er tegenover ligt. Persoonlijk vind ik het museum een slap aftreksel van het Childrens Museum in Tampa waar we 2.5 jaar geleden waren maar Tirza vond het er super leuk.  Het was er best druk: veel ouders met toddlers.
Omdat we best snel klaar waren en deze week veel willen doen hebben we besloten om alvast naar Woodburn te rijden om te gaan outletten.  Dit zouden we morgen pas gaan doen maar het scheelt weer veel tijd.
In Woodburn hebben we eerst een hotel gezocht: Best Western Woodburn wat dicht bij de Outlets ligt.
In de Outlets hebben we genoeg gekocht en er was ook een Disneystore dus wij waren super enthousiast.
Rond 18.30 uur waren we wel zo'n beetje klaar en zijn we naar Denny's gegaan. Denny's ligt naast ons hotel maar omdat de regen nu wel met bakken uit de hemel viel zijn we er op zijn Amerikaans met de auto heen gereden .We hebben weer heerlijk gegeten (Tirs dr Denny's spaghetti en Jasper en ik hebben onze eigen burger gebouwt; build a burger :-).) En als dessert een heerlijke sundae die je zelf mocht samenstellen: mijne uiteraard met oreo-koekjes.
Na het eten zijn we naar het hotel gegaan en daar gingen bij Tirza en mij eigenlijk meteen de lichten uit. We hebben nog steeds een klap van de vermoeiende heenreis dus zijn we lekker vroeg onder de wol gekropen.  Morgen gaan we weer genoeg doen...

• 18 Oktober 2016 - 16:28

Laura:

Wat leuk om dit te lezen

• 19 Oktober 2016 - 02:54

Johnny:

Leuk om mee te reizen in jullie vakantie
    Veel plezier Johnny Piet

• 19 Oktober 2016 - 02:54

Chantal:

Ben benieuwd wat je nu weer hebt gescoord in de Disney store