Nog even... en we gaan - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Madelon Pelt - WaarBenJij.nu Nog even... en we gaan - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Madelon Pelt - WaarBenJij.nu

Nog even... en we gaan

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

13 Oktober 2016 | Nederland, Purmerend

Zo en dan is het bijna zover, over 3 dagen zijn we al onderweg naar de andere kant van de oceaan. Zondagochtend de 16e van oktober vliegen we naar Portland, via Chicago. Het gaat een lange reis worden. De reis van Amsterdam naar Chicago duurt dik 9 uur en de reis van Chicago dnaar Portland duurt ook nog eens dik 4 uur. Om 17.30 local time hopen we op PDX (airport in Portland) te landen.
Nu zijn we vooral thuis nog bezig met de laatste handelingen die je doet als je op vakantie gaat: hebben we alles geregeld (hotel, auto, verzekeringen etc), vergeten we niet iets wat we absoluut deze reis mee moeten nemen. Is alles geregeld voor Maja (ja de kattenoppas is weer geregeld, Maja kunnen we met een gerust hart achterlaten omdat we weten dat ze bij Ivette in zeer goede handen is).
Morgen moeten Jasper en ik allebei nog werken. Ik in de avond (koopavond), wat me wel goed uitkomt want Tirza blijkt een studiedag van school te hebben (als we dat nou eens een paar maanden eerder wisten, dan hadden we gewoon morgen al kunnen vertrekken).
Zaterdag dan echt de aller, allerlaatste dingen doen en morgen toch maar eens beginnen om de koffers in te pakken. Het weer in Oregon is op dit moment zo'n beetje gelijk als hier.......koud dus. Mar we gaan er niet heen om een zonnevakantie te houden - we gaan naar Amerika om de bruiloft van Susan en Matt bij te wonen. En we zijn niet de enige: Toos, Heleen, Martin, Noah, Hugo, Martijn, Kim en Mariposa zullen er ook zijn. En wij gaan dan ook eindelijk Matt (de bruidegom) ontmoeten. Al met al we hebben genoeg om naar uit te kijken ;-)

• 13 Oktober 2016 - 22:25

Chantal:

Leuk leuk leuk dat we dit avontuur ook kunnen volgen!!! Enjoy lieverds❤️

• 13 Oktober 2016 - 22:47

Bianca: